10 Şubat 2017 Cuma

Nazan Bekiroğlu'Nun Masalları..

İçinden şiirsiz geçilemeyecek kadar derin gözleri vardı..
Yoksa siz hala  Nazan Bekiroğlu kitabı okumadınız mı? O halde kendinize bu ay bitmeden bir iyilik yapın.. Hangi kitabını alsam diye düşünmeyin nasıl olsa okuduğunuz son kitabı olmayacak.. Ben kelimelere edebiyatın edebini giydiren bu kadına bayılıyorum. Nun Masalları kitabını aslında aldığım gün bitirdim yazmak ise bugüne nasipmiş. Kitabımız 4 bölümden oluşuyor ve her bölümde 4 hikaye bulunuyor ama  ben ilk bölümdeki Hattat ve Padişah hikayesine bayıldım.. Bu hikayede beklentim çok yükselmiş olacak sonraki hikayelerde hep aynı tadı aradım.. Bir yazarın daha sonraki bölümlerde ne anlatacağı tahmin edilmeye başlandıysa artık o yazar okunmaz olur, sözünü unutmuşum sanırım ilerleyen sayfalarda önüme bambaşka hikayeler çıktı ve hikayenin başı başkaydı sonu başka bitti. Her yazardan, bir kitap fikriyle başladığım bu yolda Nun Masalları'nı da bitirerek okunanlar listeme ekledim.. Merak edenler için kitaptan birkaç sözle yazımı bitiyorum.. Herkese şimdiden iyi okumalar 💗

⇨Beni bir tek sen anlarsın, sen beni tam anlarsın. Hiç boşluk kalmadan..

⇨Vaat ettiği ülkeyi vermeyenlerden olma ki vaat edilen ülkesi verilmeyenlerden olmayasın!

⇨Ben sana padişahlar hazırladım. sen bana cariyeler sundun.. Yeter..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder